توزیع کلی فویل 80 سانت 70 میکرون

تولید فویل 80 سانت 70 میکرون و توزیع مستقیم فویل آلومینیوم غذا توسط مجموعه تولیدی و فروشگاهی ما انجام می شود. انواع مختلف فویل در ضخامت و طول و عرض متفاوت در مجموعه ما تولید می شوند که هر کدام از آن ها دارای کاربرد های متفاوت می باشند. فویل ۷۰ میکرون به عنوان یکی از گلهای بسیار ضخیم به منظور استفاده در مصارف صنعتی و ساختمانی تولید شده و به بازار فروش عرضه می شود راهنمایی تولید فویل به صورت حرفه‌ای در ادامه مطلب ذکر شده است.

توزیع کلی فویل 80 سانت 70 میکرون

راهنمای تولید فویل 80 سانت 70 میکرون

راهنمای تولید فویل 80 سانت 70 میکرون ماده اولیه برای تولید فویل فلز آلومینیوم می باشد هنگامی که فلز آلومینیوم به‌صورت کاملاً خالص در اختیار کارخانجات تولید قرار می گیرد در مرحله اول و درجه اول می بایست این فایل ها در کوره های مخصوص به مواد مذاب تبدیل شوند بدین صورت که علوم کاملا مذاب و سیال و روان حاصل شود.

قدم بعدی برای تولید فویل آلومینیوم با ضخامت های متنوع ترکیب این محصول باید مرحله ریخته گری و نورد انجام بشود منظور از مرحله ریخته گری و نورد تعیین ضخامت آلومینیوم و همچنین تعیین متراژ و طول و عرض آن می باشد.

غلتک های نورد از جمله مواد و تجهیزات اصلی در کارخانجات تولید این محصول به شمار می آیند. وقتی که مواد مذاب آلومینیوم و آلیاژهای مختلف ترکیب بندی شده در این غلتک ها در ضخامت های متنوع تولید می شود.

پس از تولید آلومینیوم در ضخامت ۷۰ میکرون و با طول ۸۰ سانت نوبت به رول کردن این محصول میرسد ورق های آلومینیوم در رول های متفاوت با وزن های متنوع و همچنین اندازه های گوناگون بسته بندی شده و آماده ارسال به بازار فروش می‌شوند.

هر کدام از این رول ها به منظور استفاده در صنایع خاص و مصارف متعددی به بازار عرضه می شوند بسیاری از صنایع از جمله صنایع داروسازی صنایع بهداشتی و آرایشی و همچنین صنایع غذایی از این محصول استفاده های بسیار گسترده ای می کنند.

فروشگاه مرکزی فویل 80 سانت 70 میکرون

فروشگاه مرکزی فویل 80 سانت 70 میکرون ما به عنوان یک فروشگاه مرکزی بسیار برجسته اقدام به فروش فویل ۸۰ سانت در ۷۰ میکرون نموده‌ایم ضخامت این فایلها به نسبت بالا بوده و قابلیت استفاده در مصارف متعدد را دارا می باشند غالباً این فویل به منظور بسته بندی های متفاوت غذایی و همچنین روکش اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورت تمایل به خرید حجم های عمده و وزن های بالای این محصول خرید خود را از طریق لینک های مربوطه ثبت نمایید همچنین در صورت درج مشخصات خود در وب سایت ما کارشناسان فروش ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و خرید شما را ثبت خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما