توزیع کننده فویل ساندویچ درجه یک

فویل های ساندویچ یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی و محافظت از ساندویچ می باشند و برخی ویژگی ها و خواص ویژه فویل، آن را به بهترین پوشش و محافظ ساندویچ تبدیل کرده است و در بسیاری از فست فودها از این فویل ها برای پیچیدن ساندویچ استفاده می شود. این مجموعه توزیع کننده فویل ساندویچ درجه یک می باشد و آن را با کیفیت عالی به خریداران عزیز عرضه می کند.

توزیع کننده فویل ساندویچ درجه یک

آشنایی با ابعاد استاندارد فویل ساندویچ

آشنایی با ابعاد استاندارد فویل ساندویچ امروزه استفاده از فویل برای بسته بندی مواد غذایی بسیار رایج است. فویل، نور را از خود عبور نداده و آن را جذب نمی کند و بدین صورت عمر مفید مواد غذایی را افزایش می دهد. فویل های آلومینیومی ضد آب بوده و از نفوذ رطوبت به داخل مواد غذایی جلوگیری کرده و از فساد و کپک زدن آن جلوگیری می کنند.

همچنین این فویل ها در برابر نفوذ میکروب ها و باکتری ها جلوگیری می کنند. همه این عوامل باعث شده که فویل آلومینیومی، اولین گزینه برای بسته بندی و نگهداری طولانی مدت مواد غذایی شود. یکی از استفاده های دیگر فویل استفاده از آنها برای بسته بندی فست فودها و ساندویچ می باشد.

فویل های ساندویچ غیرسمی بوده و در اثر حرارت و گرمای ساندویچ مواد مضر از خود تولید نمی کند و در برابر گرما ذوب نمی شود. از دیگر مزیت های فویل های ساندویچ انعطاف پذیری آن می باشد و خوردن ساندویچ را برای فرد آسان می کند. این فویل ها همچنین عایق خوبی برای حرارت بوده و ساندویچ در آن ها به مدت بیشتری گرم باقی می ماند.

فویل های آلومینیومی ساندویچ در برابر نفوذ میکروب ها ایمن بوده و در صورت قرار دادن ساندویچ بر روی سطوح مختلف ساندویچ آلوده نمی‌شود. همچنین برخلاف کاغذ،ساندویچ، فویل های ساندویچ در برابر رطوبت و بخار حاصل از ساندویچ خراب نمی‌شود.

فویل های ساندویچ در انواع سایز ها و ضخامت ها تولید می شود. ابعاد فویل استاندارد، معمولاً در عرض های ۲۰، ۳۰ و ۴۵ سانت می باشد و برای انواع ساندویچ و ساندویچ با سایز های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پخش عمده فویل ساندویچ درجه یک

پخش عمده فویل ساندویچ درجه یک امروزه از فویل ها استفاده های زیادی می‌شود که یکی از مهم ترین کاربردهای ورق های فویلی، استفاده از آنها در بسته بندی انواع مواد غذایی می باشد، زیرا این ورقه ها برخلاف نازکی استحکام زیادی داشته و براقیت آنها زیبایی خاصی به محصول بسته بندی شده می دهد.

یکی از استفاده های این فویل ها برای بسته بندی و پیچیدن ساندویچ می‌باشد.‌به دلیل استفاده روز افزون از فست فود و ساندویچ استفاده از این فویل ها نیز در حال افزایش است. این مجموعه که از مراکز پخش فویل ساندویچ بوده و آنها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما