صادر کننده فویل حرارتی مرغوب

صادرکننده فویل حرارتی مرغوب این محصول را در ضخامت های گوناگون در معرض فروش قرار داده است. فویل های موجود در بازار هر کدام دارای ضخامت متنوع می باشند که بسته به ضخامت آنها کاربردهای بسیار متفاوت و متغیر نیز دارد. این محصول جزو محصولات صادراتی بسیار پررونق نیز حساب می‌شود زیرا کشور ما از لحاظ داشتن معادن آلومینیوم بسیار غنی می باشد و به همین جهت انواع مختلف فویل را در تناژهای بالا تولید می‌کند.

صادر کننده فویل حرارتی مرغوب

آشنایی با ترکیبات مهم فویل حرارتی مرغوب

آشنایی با ترکیبات مهم فویل حرارتی مرغوب ترکیبات اصلی کاربردی در فویل های حرارتی عبارت از آلومینیوم خالص می باشند البته ممکن است در ساخت این فویل عناصر و ناخالصی های دیگری نیز موجود باشند. اما مرغوب ترین آنها خالص‌ترین این محصول می باشد به این صورت که شمش آلومینیوم باید در کوره های حرارتی به صورت کامل ذوب شود و به حالت سیال در بیاید پس از آن توسط غلتک ها و دستگاه های غلتکی نورد به ورق های آلومینیوم با ضخامتهای مختلف تبدیل شود.

ضخامت این محصول بسته به نوع کاربرد آن بسیار متفاوت می باشد و انواع متفاوت فایل با ضخامت های بسیار کم مخصوص بسته بندی مواد غذایی و همچنین استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده برای روکش کردن اجاق گاز و همچنین استفاده برای لیبل کردن انواع بطری های نوشیدنی می باشند.

از انواع ضخیم تر آن که درصد آلومینیوم خالص تری نیز برای تولید آنها استفاده شده است به منظور تولید ایزوگام و همچنین تولید انواع تابلو های تبلیغاتی استفاده می‌شود. این فایل عایق حرارتی بسیار مرغوب می باشد و علاوه بر این ویژگی دارای ویژگی عایق رطوبتی بسیار عالی و درجه یک نیز می باشند بدین صورت که اجازه ورود هیچ گونه نم و رطوبت را نمی دهند و همچنین در برابر سرما و گرما نیز عایق بسیار خوبی به شمار می آیند.

فروش مستقیم فویل حرارتی مرغوب

فروش مستقیم فویل حرارتی مرغوب صادرات فویل گاز مرغوب توسط شرکت صادراتی ما به کشورهای همسایه انجام می شود اغلب کشورهای منطقه جزو بازار هدف ما می‌باشند زیرا فقط کشور ما در تمام منطقه دارای منابع غنی از آلومینیوم می باشد. فروش مستقیم این محصول نیز از طریق وبسایت فروشگاهی ما در حجم‌های عمده انجام می‌شود به همین جهت مشتری می‌تواند خرید خود را بدون زحمت و بدون صرف هزینه و زمان اضافی جهت رفت و آمد با ارتباط مستقیم با خود تولیدکننده با قیمت بسیار عالی انجام بدهد.

ما محصولات خود را از لحاظ کیفیت و قیمت تضمین کرده‌ایم و مشتری می تواند با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید در صورت نارضایتی از کیفیت کالا ما تضمین مرجع نیز داریم و میتوانید کالای خریداری شده خود را در مدت زمان معینی مرجوع نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما