صادر کننده فویل نازک کیفیت بالا

فویل نازک یکی از ورق های نازک آلمینیوم می باشد که امروزه دارای کاربرد زیادی می باشد برای تولید فول نازک از طریق غلتک های گرم بر روی آلمینیوم آن را به صورت نازک در می آورند و این کار تا زمانی که فول به اندازه استاندارد در حد نازک شود ادامه پیدا می کند . صادر کننده فویل نازک سعی می کند یک محصول با کیفیت و استاندارد را به سایر کشورها صادر کند شرکت های تولید کننده به صورت عمده این محصول را در بازار عرضه می کنند .

صادر کننده فویل نازک کیفیت بالا

اطلاعاتی مفید برای تولید فویل نازک درجه یک

اطلاعاتی مفید برای تولید فویل نازک درجه یک برای تولید فویل نازک با کیفیت وقتی شمش آلومینیوم را به صورت مذاب گرما می دهند به وسیله غلتک های رونده بر روی آن حرکت می کنند تا اندازه فول به دست آید ولی برای تولید فویل نازک در مرحله آخر به هم پیچیده می شوند و باز دوباره از هم جدا می شوند این فرایند به دو صورت طبیعی انجام می شود قسمت بیرونی فویل که با رول کار آسیاب تماس می گیرد شفاف می باشد در حالی که طرف دیگر آن مات می باشد .

برای تولید این ورق ها به وسیله نورد ورق های به دست آمده از قالب های ریخته گری آلومینیوم جدا می شود بعد طی مراحلی به ضخامت مطلوب می رسد برای اینکه این ضخامت یک دست باشد رشته ای از پرتو بتا به فول تابانده می شود و از سمت دیگر گذر پرتوها از فول افزایش می یابد و غلتک ها از فول دور می شوند تا قطر فول بیشتر شود و اگر پرتوی بتا از فول از حد استاندارد کمتر شود غلتک ها نورد فاصله شان کم می شود و قطر فول نیز کاهش می یابد و نازک می شود .در این مرحله قطر غلتک ها نیز کوچک می باشد هرچند استفاده کردن از نورد دارای هزینه های زیادی است ولی به استحکام این ورق ای نازک کمک می کند.

از این فویل های نازک برای کباب کردن غذا بر روی زغال استفاده می کنند و همچنین برای استفاده کردن برای پوشش سطحی که هوا و آب از آن عبور نکند مناسب می باشد با فول های آلومینیوم نازک ظروف یک بار مصرف نیز می سازند برای لایه داخل ظروف یکبار مصرف برای غذا های گرم استفاده می شود .

برای کاور کردن ظروف آشپزخانه و فر و مایکروفر از آن استفاده می شود برای دور پیچ کردن ساندویچ و فست فودها نیز مناسب می باشد این ورق ها را به عنوان روکش نیز استفاده می کنند بهترین عایق برای پوسیدگی درب و وسایل بهداشتی در حمام می باشد .

عمده فروشی فویل نازک کیفیت بالا

عمده فروشی فویل نازک کیفیت بالا فروش فویل نازک توسط شرکت های تولید کننده آن صورت می گیرد این شرکت ها این محصول را به صورت عمده وبا کیفیت عالی در بازار عرضه می کنند این فول ها به صورت رولی می باشند و به صورت متری در خرده فروشی ها به فروش می رسند.

برای خرید جزئی این محصول می توانید به پلاستیک فروشی ها و یا ابزار فروشی های سطح شهر مراجعه کنید و آن محصول را به صورت مستقیم خریداری کنید و یا از طریق سایت های اینترنیت این محصول را سفارش و تهیه کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما