پخش عمده فویل 60 سانت 50 میکرون

فویل 60 سانت 50 میکرون دزفول های بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد

توزیع مستقیم و بی واسطه فویل آلومینیوم بسته بندی توسط مجموعه فروشگاهی ما انجام می شود ل و یا به عبارتی ورق آلومینیوم نازک دارای قدرت انعطاف بسیار بالایی می‌باشد و مزیت‌های بسیار بیشماری برای استفاده در صنایع مختلف دارا می باشد به عنوان مثال عایق بسیار خوب و ۱۰۰ درصد در برابر رطوبت می باشد در ادامه شما را بیشتر با انواع این فویل آشنا خواهیم کرد.

پخش عمده فویل 60 سانت 50 میکرون

آشنایی با انواع فویل 60 سانت 50 میکرون

آشنایی با انواع فویل 60 سانت 50 میکرون انواع فویل در ضخامت های متنوع تولید می‌شوند و در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شود این فایل‌ها دارای قدرت انعطاف پذیری بسیار می باشند و همه آنها دارای عایق بسیار بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت می باشند به همین جهت استفاده از آنها برای بندی کردن سطح اجاق گاز بسیار مرسوم و معمول میباشد همچنین از این فایلها به منظور استفاده و بسته بندی انواع داروها در کارخانجات داروسازی نیز بهره می برند.

انواع این فولدر رول بندی های متفاوتی تولید می شوند به عنوان مثال برخی از این روزها ۲ کیلویی برخی دارای وزن های کمتر و برخی دارای وزن های بسیار بیشتر میباشد رول های بسیار بزرگ برای استفاده در صنایع بزرگتر و کارخانجات تولید و بسته بندی تولید شده و در معرض فروش برای آن کارخانجات قرار می گیرد.

از دیگر خصوصیات فویل آلومینیوم چسب دار می‌توان به مات بودن و یا شفاف بودن سطح آن اشاره کرد که غالباً رول های بسته بندی شده فویل دارای سطح براق می باشند اما برخی دیگر از این رول های فویل دارای سطح مات می باشند که انواع چاپ ها روی آنها اعمال شده است اجرای چاپ روی فویل بسته به سفارش مشتری می باشد و هر مشتری اگر تقاضای چاپ لوگو و یا برند شرکت خود را داشته باشد کارخانه تولید فولین چاپ را برای او انجام میدهد.

توزیع کلی فویل 60 سانت 50 میکرون

توزیع کلی فویل 60 سانت 50 میکرون تولید و عرضه فویل ۶۰ سانت ۵۰ میکرون توسط مجموعه فروشگاهی ما انجام می‌شود. این محصول تولید مستقیم خود ما بوده و به همین جهت با قیمت بسیار عالی عرضه شده است لازم به ذکر است که شمش‌های آلومینیوم که ما در خط تولید فویل به کار گرفته ایم نیز به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه خریداری شده اند.

به همین جهت قیمت تمام شده محصول تولیدی ما بسیار مقرون به صرفه می باشد مشتری جهت خرید عمده و یا خرید جزئی می تواند در ابتدا به کاتالوگ محصولات ما مراجعه نموده و فایل مورد نظر خود را در سایز و اندازه متناسب و مورد نیاز خود انتخاب نموده و سپس خرید خود را ثبت نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما