بازار فروش فویل بسته بندی شکلات

فویل بسته بندی شکلات بهترین راهکار برای پوشش دادن به انواع شکلات، آبنبات، تافی و … است. تولید فویل با هدف محافظت بهداشتی از ماده خوراکی و در عین حال سازگار بودن با محیط زیست انجام می شود. قیمت فویل شکلات مناسب و نسبت به کارایی آن کاملا مقرون به صرفه بوده بطوریکه بازار فروش این محصول را تا حد چشمگیری پررونق کرده است.

بازار فروش فویل بسته بندی شکلات

نکاتی مهم برای تولید فویل بسته بندی شکلات

نکاتی مهم برای تولید فویل بسته بندی شکلات یکی از مهمترین بخش های صنایع غذایی، چگونگی بسته بندی ماده خوراکی تولید شده و حفاظت از آن تا رسیدن به دست مشتری است. تاکنون راهکارهای متفاوتی در این زمینه مورد آزمایش قرار گرفته که بسیاری از آنها به دلیل آسیبی که به ماهیت ماده غذایی وارد می کرده، ایجاد آلودگی های پایدار در محیط زیست، سختی در استفاده و یا قیمت بالا، به مرور از بازار محصولات بسته بندی حذف شده اند.

مطالعات گسترده کارشناسان صنایع غذایی نشان داده است می توان با فویل آلومینیومی بهترین نوع بسته بندی را برای اغلب مواد غذایی فراهم کرد. امروزه برای بسته بندی شکلات های مختلف هم از فویل استفاده می شود. این نوع روکش دارای چندین مزیت قابل توجه است که تولیدکنندگان در کارخانه های بزرگ شکلات سازی را بر آن داشته تا تمامی محصولات خود را با کمک فویل، بسته بندی کنند.

برای تولید فویل بسته بندی شکلات از مواد اولیه مرغوب و سازگار با محیط زیست استفاده می شود. فویل ها قابیلت رنگ پذیری گسترده ای دارند، اما فقط رنگ های مجاز خوراکی برای این منظور استفاده می شود. می توان با رنگ های خوراکی شکلی زیبا، جذاب و مشتری پسند به بسته بندی شکلات داد. برخی دارای طرح های برجسته و برخی دیگر دارای طرح شخصیت های محبوب و فانتزی هستند.

فویل می تواند تا حد زیادی مانع از نفوذ هوا به داخل بسته و درنتیجه تغییر کیفیت شکلات شود. فویل در برابر نور مقاوم است و اجازه نمی دهد انواع تابش خورشید و یا لامپ های فلورسنت به داخل بسته بندی شکلات نفوذ کند. شکلات ها به دلیل شهد و شیرینی که دارند ممکن است در مجاورت یکدیگر حالتی چسبناک پیدا کنند که فویل بسته بندی مانع از بروز چنین حالتی می شود.

قیمت عرضه فویل بسته بندی شکلات

قیمت عرضه فویل بسته بندی شکلات تولید فویل بسته بندی برای انواع شکلات توسط شرکت های واسطه به صنایع بسته بندی مواد خوراکی انجام می شود. فویل ها بطور عمده به فروش می رسند و در آخرین مرحله تولید شکلات بطور کاملا اتوماتیک به قطعات کمی بزرگ تر از شکلات برش خورده و به دور محصول پیچیده می شود.

قیمت فویل با توجه به رنگ و طرح سفارشی از سوی مشتری متغییر خواهد بود، اما به طور کلی پیاده کردن طرحی خاص بر روی آن چندان هزینه بر نبوده و با توجه به نتیجه نهایی که به تولید شکلات های جذاب و دوست داشتنی تبدیل می شوند، کاملا مقرون به صرفه است.

برای آگاهی از قیمت روز انواع فویل بسته بندی مخصوص شکلات می توان به سایت های فروش اینترنتی مراجعه و ضمن مشاهده تنوع رنگ و طرح این محصول، از جدیدترین قیمت آن نیز مطلع شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما