فروش مستقیم فویل 60 سانت 50 میکرون

فویل در واقع نوعی آلومینیوم نازک است که برای مصارف بسیاری تولید میشود و بسیار محصول کاربردی می باشد فویل 60 سانت 50 میکرون نیز نوعی فویل می باشد که این انذازه برای روی اجاق گاز و یا موارد دیگر استفاده می شود. تولید کنندگان با تولید فویل در مقدار انبوه آن را با فروش مستقیم به فروشگاه های سراسر کشور توزیع می کنند و افراد متناسب با نیازی که دارند این فویل ها را خریداری می کنند.

فروش مستقیم فویل 60 سانت 50 میکرون

مراحل تولید فویل 60 سانت 50 میکرون

مراحل تولید فویل 60 سانت 50 میکرون فویل آلومینیوم از یک نوع حاص آلومینیوم با سطحی صاف تولید می‌شود. برای تولید قویل ۶۰ سانت ۵۰ میکرونی نیاز به آلومینیوم می باشد. در کارخانه های تولیدی در ۴مرحله خاص فویل را تولید می شود.

  1. استفاده از نوارهای آلومینیومی که دارای نوردهای با گرمای زیاد می باشند، در این مرحله مواد مذاب آلومینیومی داخل دستگاهی وارد میشوند و در ظزف فلزی توسط نورد گرم پخش شده و در ادامه شروع به خشک‌کن کرده و به صورت لوله ای خارج می شود.
  2. استفاده از ریخته گری یکسره و نورد نوار آلومینیومی. در این مرحله با با استفاده از علم ریخته گری این مواد به صورت مرتب چرخش دارد تا صاف و نورد شوند و به صورت رول در می آید.
  3. انجلم مراحل نوار آلومینیومی نورد سرد، بعد از تکمیل مراحل نورد گرم ، ورق آلومینیومی وارد مرحله جدیدی بنام نورد سرد مبشود که باعث میشود، ورق گرما را دفع کنند و شکل پذیری بیشتری داشته باشند.
  4. استفاده از آسیاب برگشت پذیر برای نورد مجدد نوار آلومینیومی، در این مرحله که مرحله آخر است فویل تا حدودی آماده شده است، با بزگشت مجدد داخل دستگاه فویل صاف میشود و هیچگونه خشی رو آن باقی نمی ماند، و در اخر یک رول فویل ۶۰سانت ۵۰ میکرون مرغوب در پایان تواید خواهیم داشت.

در واقع از این‌نوع فویل ها در در آشپرخانه های خانه ها و مراکز بزرگ مانند رستوران ها باید مرتب و تمیز ماندن سطح کار میشوند و ایجاد خط و خش نیز نمیکنند.

سفارش دهنده بهترین فویل 60 سانت 50 میکرون

سفارش دهنده بهترین فویل 60 سانت 50 میکرون کارخانه ها و مراکز تولیدی بسیار فراوانی در کشورمان هستند انواع مختلف فویل های آلومینیومی در سایز ها و اندازه های مختلف تولید می کنند و مراکز بزرگی مانند آشپز خانه ها و رستوران ها که با سفارش فویل عمده خریدارن بهترین فویل ۶۰ سانت ۵۰ میکرون می باشند ، با انجام سفارش محصولات مورد نظز خور را در مقدار انبوه خریداری می‌کنند، که با خرید عمده نیز سود بسیار زیادی خواهند داشت البته مراکز فروش و نمایندگی های مختلف دیگر نیز هستند که انواع مختلف فویل‌‌ ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در سراسر کشور توزیع می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما