مراکز پخش فویل 80 سانت 50 میکرون مرغوب

فویل آلومینیوم چسب دار و فویل را می توان از ورق های انعطاف پذیر به شمار آورد که قابلیت حرارتی بسیار خوبی داشته و برای انواع مواد غذایی قابل استفاده خواهد بود؛ یعنی با کشیدن این ورق نازک و نقره ای رنگ روی انواع ظروف غذا می توان جلوی سرد شدن آنها را گرفت و به حفظ حرارت کمک کرد تا داغ و تازه باقی بمانند. اما یکی از فویل هایی که برای این مصارف؛ گزینه انتخابی خوبی به شمار آمده و اکنون می توانید از برترین مرکز پخش و توزیع کننده فویل سراغ آن را بگیرید؛ فویل 80 سانت 50 میکرون می باشد.

مراکز پخش فویل 80 سانت 50 میکرون مرغوب

فویل 80 سانت 50 میکرون مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

فویل 80 سانت 50 میکرون مرغوب چه مشخصاتی دارد؟ یکی از ورق های متشکل از فلز آلومینیوم که از ویژگی های بارزی همچون انعطاف پذیری عالی و قطر کم برخوردار می باشد؛ ورق فویل است که در ابعاد و اندازه های مختلف موجود بوده و با توجه به عایق بودن در برابر حرارت، از آن در زمینه های مختلف از جمله حوزه غذایی بهره می برند و با استفاده از آن به نتایج کاربردی قابل قبولی دست یافته اند.

اما گفتیم که یکی از انواع فویل که از آن در آشپزخانه های عمومی از جمله آشپزخانه های فعال در رستوران ها و مراکز غذای کترینگ و البته بخش های دیگر بهره می برند, فویل 80 سانت 50 میکرون است که البته برخی برای مصارف خانگی هم به سراغ این محصول می روند؛ در ادامه شما را با مشخصات فویل 80 سانت مرغوب، بیشتر آشنا خواهیم کرد:

  1. این فویل آلومینیوم غذا و فویل ضمن برخورداری از انعطاف کافی؛ نسبت به شکستگی و یا ترک برداشتن، مقاومت نشان داده و دچار هیچ یک از این آثار نخواهد شد.
  2. دارای ضخامت کافی مانند ضخامت 50 میکرون بوده و بنابراین امکان آسیب پذیری آن وجود نخواهد داشت.
  3. این محصول از عرض مناسب مانند عرض 80 سانت برخوردار بوده و بنابراین قابلیت پوشش دهی عالی را نیز دارا خواهد بود.

فروش فوق العاده فویل 80 سانت 50 میکرون مرغوب

فروش فوق العاده فویل 80 سانت 50 میکرون مرغوب اگر به دنبال تهیه فویل عمده بوده و مد نظرتان فویل مرغوب می باشد؛ می توانید فویل 80 سانت 50 میکرون را انتخاب نمایید که هم از لحاظ عرض و هم از نظر قطر و ضخامت؛ کاملا راضی کننده بوده و می توان با کمک آن علاوه بر مصارف غذایی، برای مصارف دیگر هم بهره برد؛ مانند پوشش دهی لوله بخاری و اجاق گازهای صنعتی و خانگی، حال وقت آن است که بدانید فروش فوق العاده فویل 80 سانت آغاز شده و می توانید طی فرصت بدست آمده؛ یک تجربه بی نظیر از خرید را پشت سر نهاده و از چنین محصولاتی بهره مند شوید:

  • فویل مرغوب و استاندارد
  • فویل در انواع مختلف از جمله فویل 10 کیلویی
  • فویل ارزان قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما